شناسه خبر : 82734
شنبه 25 ارديبهشت 1400 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دست بجنبانید که محرومین منتظرند/فیلم و عکس

در فعالیت های پیش روی واحد ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، سهیم باشید.

فاش نیوز - در فعالیت های پیش روی واحد ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، سهیم باشید.

 جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، در ادامه فعالیت‌های مردم دوستانه و خیرخواهانه خود، چندین پروژه را در دست احداث و انجام و اجرا دارند که در این مسیر همچنان نیازمند کمک های خیرین انسان دوست و فداکار می باشند.

 پروژه هایی که مقرر است توسط این جانبازان جهادگر و یاری خیرین گرامی انجام گردد، به شرح ذیل است:

 راه اندازی یک مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در شهرستان راسک، منطقه سرباز کلات

تعداد ۵۰۰ و ۶۰۰ نفر بیمار معلول ذهنی - حرکتی در این منطقه شناسایی شده است که نیازمند درمان‌های یاریگر می‌باشند.

 این مرکز کاردرمانی مقرر شده که در یک سالن ورزشی که در این منطقه وجود داشته، تجهیز گردد که در حال حاضر در حال انجام مراحل تجهیز و مناسب سازی جهت حضور معلولین می باشد.

https://www.aparat.com/v/zFAk4

کمک به ایجاد چنین مرکزی در محلی که تعداد معلولینش به نسبت منطقه، انقدر گسترده است، خیرات بزرگی ست که برکت آن به خیرخواهان می رسد و باعث می شود خانواده های محروم این معلولین مظلوم، نیاز به رفت و آمد و انجام هزینه های سنگین به چابهار را نداشته باشند.

 پروژه دومی که قرار است جانبازان دست در دست مردم و خیرین به ثمر برسانند، راه اندازی یک کارگاه بلوک زنی در همان منطقه میباشد.

 برکت راه اندازی این کارگاه، هم ایجاد اشتغال و اشتغال زایی جهت جوانان و مردم محروم و بدون شغل خواهد بود و همچنین تسهیل دسترسی به بلوک سیمانی جهت ساختمان سازی و انجام پروژه های ساختمانی.

قرار است که از محل سود دهی این کارگاه بلوک زنی نیز به تامین هزینه‌های درمانی معلولین کمک شود.

 پروژه سومی که قرار است جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به فضل الهی انجام دهند، احداث یک مدرسه سه کلاسه در روستای گو، واقع در شهرستان نیکشهر، می باشد.

این روستا از روستاهای صعب‌العبور و دورافتاده اطراف شهرستان است و در حال حاضر مدرسه جانمایی شده و با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس، در حال آغاز پروژه می باشند.

  فعالیت دیگری که قرار هست توسط این جانبازان جهادی انجام گردد، توزیع لوازم کمک حرکتی معلولین اعم از توالت فرنگی و ویلچر و تجهیزات پزشکی مورد نیاز معلولین نخاعی است که بی‌شک تهیه این اقلام که بعضاً گران قیمت هم هستند، نیازمند یاری عاشقانه آنانی ست که مال دنیا را با رضا و عشق الهی معاوضه می کنند.

اقدام دیگر جانبازان گروه جهادی حاج احمد که در دست انجام است، اعزام 6 بیمار شناسایی شده با بیماری های سخت، جهت عمل جراحی ست که دو نفر از این بیماران، از خانواده های محروم ایثارگران و شهدا در روستاهای بلوچستان هستند.

  آخرین فعالیتی که جانبازان طی چند روز آینده به انجام آن اقدام خواهند کرد، توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمندان و محرومین و معلولین و خانواده‌های ایثارگران نیازمند در روستاهای دورافتاده بلوچستان می باشد. که تعدادی از ارزاق به چابهار منتقل شده و تعدادی دیگر نیز درحال ارسال می باشد.

تمامی امور این گروه جهادی که به مدیریت اجرایی نیک جانباز نخاعی حسین اسرافیلی و جانباز قطع عضو، حاج اکبر حسین زاده مدیریت و پیگیری می گردد، نیازمند تپش قلب های عاشق و دستگیری مهربانانی ست که این رزمندگان عاشق را در مسیرشان همراهی بخیر نماید.

**********************************

از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنیم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

جانبازان گروه جهادی‌ حاج‌احمد‌ متوسلیان‌ و‌ باشگاه‌ ستارگان‌ ایثار تضمین می‌کنند که وجوه واریزی شما برای معلولین و محرومین استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

 

سالنی که در فیلم مشاهده می کنید که در آن ارزاق را بسته بندی می کنند، قرار است جهت کاردرمانی و گفتار درمانی معلولین راسک تجهیز و مناسب سازی شود.

https://www.aparat.com/v/a1G0Z

تنظیم گزارش از شهید گمنام

اینستاگرام
خبری کہ ھم اکنون خواندم بسیارخوشحال کنندہ بود.واین نیازمنطقہ ئے سربازراسک است کہ توسط گروہ جھادگران ایثاروگروه حاجی احمدمتوسلیان دردست ساخت ویاانجام آن پروژه عظیم هستند.خداقوت
شهرستان سربازبامرکزیت راسک تازه تٱسیس نیست.امامتأسفانہ تاکنون خیلی ازامتیازات وامکانات شھرستان بودن را ندارندومامردم سربازا کلیہ ئے خیرین نیک اندیش وجانبازان عزیزوفداکاربخاطراین کاربزرگ تشکروقدردانی می کنیم
باسلام ودرود بہ خيران نیک اندیش وگروہ جھادی وایثارگرحاج احمدمتوسلیان
بنده ازاهالی شهرستان سرباز بہ مرکزیت راسک شھرستان سرباز ساکن دھستان مورتان ھستم.واین موضوعی کہ درموردش صحبت شدقطعاًضرورت منطقہ ومردم این شھرستان ھست.شھرستان راسک تازہ تأسیس نیست اماازنظربافت اداری بہ یہ شھرستان تجھی نمی رسدوخیلی کمبودھادراین زمینہ ھادارد.من دست تک تک شماخیرین رامی بوسم وبرای گروہ جھادی حاج احمدمتوسلیان آرزوی توفیق دارم.حاج آقای اکبرحسینی تمامی منطقہ راگشتندوازکم وکاست منطقہ خبردارندکہ چہ کمبودھایی دارند.ایشان بزرگ واروباروحیہ ایی جھادی ھستند.کاش کہ مسئولین شھرستان واستانی مامردم سیستان وبلوچستان مثل حاج اکبرحسینی بودند.برای اعضای باشگاه ستارگان ایثاروگروه جهادی حاج احمدمتوسلیان آرزوی سلامت وسربلندی دارم.واززحمات این عزیزان قدردانی وتشکرمی کنم
خدا قوت خوشا بحالتان خدمت برای بندگان خدا ورضای خدا بزرگترین جهاد و عبادت است موفق باشید. روح شهدا را شاد می کنید خدمت بی ریا و خدایی. دست شما را می بوسم التماس دعا خدا به امثال حقیر هم لیاقت خدمت دهد
خداوند نگهدارتان
احسنت درود بر شما رزمندگان و جهادگران اقتصادی موفق باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi